Wednesday, July 15, 2009

.inilah saat2 yang perlu diingati.

salam & selamat sejahtera.

perjalanan ke banyak tempat berjumpa ramai orang lebih bermakna kalau wardrobe normal.
ni skarang almari x lengkap . optimus prime bertanggungjawab sbb alonso cakap nak keluar .


kardiovaskular terancang . semalam aku jumpa seorang sahabat se-fakulti ( sama planetfakulti ) yang kelihatan in the middle of something. something itu adalah htfst- hari terbuka fst sempena ulangtahun ke-10.
oh fst dan pmfst yg dikasihi maaflah sebab seorang yang ini nih lemah dan tak mampu nak sama2 lagi kali ni menjalankan apa saja yg fakulti buat. sedih sebab hanya mampu melihat tapi x mampu menyumbang sangat . kali ini maaf .

semalam deal urusniaga demi kelab tersayang di kolej tercinta. alhamdullah berjaya . oh sebenarnya kelab-kelab tapi sekarang ada la 1 particular kelab. aku xtau ape yg aku cakap nh tp habis kelab nak cinta2 kn hahaha. tapi harap2 yang ni berbaloi n program yang dibuat ni berkesan kat adik2.
memang aku sayang apa yg aku dah terlibat skali. semua macam tu i believe.

recently there's one moment yg aku mcm lost myself. perghh
aku sangat negatif masa tuh, asyik itu ini serba kurang semua tak pernah nak kena. otak xpuas hati dgn all the trying things .
tapi the strokes kata
" There is a time when we all fail ,
some people take it pretty well ,
some take it all out on themselves ,
some they just take it out on friends ,
oh everybody plays the game , "

oh terharu dengan kawan2 yg ambik berat. bersungguh2 nak tau ape yg jadi masalah aku. sangat terharu okay . tapi...
terima kasehh yaw!


x kisahlah apa yg berlaku .
aku rasa semua sekarang di awal2 sem ni dah get a taste of student hardship.
and its not going to be a once in a lifetime thing to get this taste. biase lah student ade season2 yg mewarnai hidup n makes a good memories finally...:)

yeah. part hidup susah sket dlm student life. susah sket . nnt senang banyak :) insyaallah
liat lg nak willingly get along ngan schedule amek masa coz everything's new, susah nak balance komitmen dgn program2 yg melambak2 , hal ehwal diri n rakan2 n relationship , terasa makin jauh ngan keluarga nun di sana , susah nak budget out sbb limited finance allocations. tido lambat tiap2 hari SEBAB KERJA . sampai kdg2 rasa cornered n malas nak gerak semua . dll whatthefret

lepas tu merasa bersalah tengok orang lain alami student hardship padehal diri sendiri bagai nak rak.
biasalah

selamat senyum di bawah tekanan .

ni antara saat2 yang perlu diingati . sebab kita belajar dari pengalaman . dan kalau mende ni x dihandle dgn pengalaman boleh jadi haywire nnt affect perkara2 lain. keyword-->personal n hal2 lain; blajar2 asingkan. pon blaja faham2kan.

aku rasa aku makin terlupa,
aku sibuk sangat kerja kerja kerja dan kejar kejar kejar
tak betul2 perasan
dah rejab
Dia tak pernah lupa aku
aku nak pose
nanti nak welcome kan encik ramadhan yg dah nak datang. marhaban ya ramadhan

8 comments:

Epalblast ♥ said...

alhamdulillah

...sarah n... said...

ya. perasan kau selalu ponteng kelas.

sharamli said...

da abeh ganti p0se?

hu3

Lucy S. said...

senpai !
tamo mls2 gi kls.
ganbatte kudasai yep;)

keme said...

ziela~
tq semua ok :) alhamdulillah

sarah~
yg tu kes2 tak dapat dielakkan..
klas xleh tggl woh.

kak sha~
eh eh akak nih e situ pulak..
*cover baeekk punya*

alin~
okeh okeh rajin2..:)

AhMiEzZ said...

salam..bro..aku nk ke UKM ari ni (sabtu)..naik shutter dri batu gajah..ada meeting syarikat kat zaa'ba..kalo leh nk tumpang tido bilik ko jap sbb meeting pg ahad tu..bleh ke? huhu..bleh sms aku no ko? hp aku ilang aritu, so no pon ilang..sory bro.out of topic..hehe

OREOO said...

takotnyer nk masok U lak nti..hehe

keme said...

ahmiezz~
wslm..alamak..too bad ohh adoi..ak ade kat nogori sombilan maso tuh..x dapek nak respon..laen kali insyaallah my fren..k k..


oreoo~
jgn takot2 oreo..biase ah kn.
kejap je susah2 sket nnt lameee senang~
:)

Disclaimer

All content provided on this blog is for leisure & informational purposes only. The owner of this blog makes no representations to any party he may be a part of, or guarentee the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. Contents are generally individual reflections of thought & stories of the blog.
Thanks for stopping by! you are alright.