Tuesday, July 14, 2009

.kawan-kawan lame.

salam n selamat sejahtera dudes n dudettes
ni pon adalah entry turbo .

oh bukan ape sebenarnye , sebelum hilang momentum aku nak menulis sikit pasal ini .
apa ini ? haa ni la yang buat aku agak *excitedexcited* nak tulis .

hari ahad lepas aku macam biase lek2 je sbb kurang sihat kan , aku dapat 1 call dari si zairil si old friend . si zairil nih an old friend of mine .
form 4 ngan form 5 sekelas . dah tu sebilik pulak masa form 5 .












yang anak panah oren tu zairil. zaman muda2 budak maktab :)
oh hahahaha

zairil mase tu ade kat zaaba je . aiyoh seblah kolej ibrahim yaakub je woh. kaget aku kejap .
so aku pon pegi la meroket ke zaaba nak jumpa member lame nih .
fyi zairil nih skarang kat MFI , kat Mestech . ade registration student2 baru Mestech MFI UniKL ni nih kat zaaba .

lepas hari graduasi form5..aku dah x jumpe member2 se-maktab nih.

bile aku sampai2 je bukan stakat zairil aku jumpe !
ade cik nab (nabila), husna ngan penghulu - sume nih dak kolej mara kulim dulu !
oh kecik je dunia nih.
rupe2nye diorang sume datang dengan MFI UniKL tu..








anak panah biru adelah cik nab mase KMKulim





aku pon amik la gamba si zairil, cik nab ngan penghulu. ni la gambar terbaru diorang








kejap je kitorang sume sempat borak2. bertanye kabar bertukar cherita yg mane ade .
eh mane gambar aku? takde la pulak khkhkhkh
nanti la akan datang . ade dlm henset si zairil

9 comments:

~ i K i N ~ said...

merujuk pd gmbar yg 1st skali tuh..
ko yg pki uniform skola 2 kn?
yg siap b'tie lg tuh...
muahahaha~

chaie safri said...

wohooi...
aku knal itu cik nab ngn penghulu..
wah3..
kalo jumpe kem salam sama mereka r..

sharamli said...

penghulu ni muda ke da tua?

nmpk cm ....

keme said...

ikin~
hahaha
ni mase cuti last2 nak grad dah nih kot.sume jadik macam2.
aku baru balik klas bantai tros je uniform mrsm tuh.


chaie~
yeahh harus la ingat cik nab itu.
penghulu pon la sbb 1 dorm ngan ko kn?
ok2 cik nab ngan penghulu dah kim salam dh awl2 kat ko.
ade bercerita n tny kabar psl ko sikit....


kak sha~
oh akak...muda lg le.
kami sume sebaye..ehheheh

AhMiEzZ said...

salam..gambar tu dah lepas grad la bro...lepas spm daa..xsilap aku sehari lepas abis paper bio(paper last)..n gambar neh captur gune cameraku...huhu..dah tersebar di friendster2, facebook n etc..huhuhu..~~

keme said...

aiyo lemek a'ah laaaaaaa.....
sososory
memory haywire hem3
tq2

Haifa said...

owh...
kak nab 2..hehe..
org ad jmpa kwn dia kat cni.
kecik tul dunia kn..haha..
penghulu 2 sp?
red ea?

♥Fitnunnisak♥ said...

eh, sy dlu pn kmkulim gak....

keme said...

haifa~
x bukan..penghulu ni lah..
yg jd penghulu kite sume
time fasi upm dtg tu..



yanna~
woh yeke? saye ponnn gak..
heh..
matrik kulim best2 :)

Disclaimer

All content provided on this blog is for leisure & informational purposes only. The owner of this blog makes no representations to any party he may be a part of, or guarentee the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. Contents are generally individual reflections of thought & stories of the blog.
Thanks for stopping by! you are alright.