Friday, December 18, 2009

majlis ilmu oleh Prof Dr Yusuf Al-Qardawi



lewat benar aku alert sendiri akan majlis ilmu ni. tak tau la apesal...
tapi walaubagaimanepon aku nak amek part jugak sebarkan.

prof dr yusuf al-qardawi. 1 tokoh ilmuan islam yang memang gah la ni.

tapi majlis muhadharah ni majlis ilmu bagaimana? aku kurang jelas..tapi yg pasti majlis ilmu so tu dah cukup. sape2 arif bahasa arab mungkin boleh bagitau muhadharah ni bagaimana n mengenai ape.

sape2 yg nak pegi boleh ke sekian sekian kata atas. wallahualam.








1 comment:

?? said...

owh beliau masih idop ek..
br je baca pasal profil beliau
kat paper berita harian hari khamis..
igt an da xde...
~~astagfirullahalazim

Disclaimer

All content provided on this blog is for leisure & informational purposes only. The owner of this blog makes no representations to any party he may be a part of, or guarentee the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. Contents are generally individual reflections of thought & stories of the blog.
Thanks for stopping by! you are alright.