Thursday, January 21, 2010

update panas dan pantas sebelah tangan

bak kata dlm iklan, sebelah tangan pon boleh..

memang terbukti benar..skrg ak tgh terkial2 menaip tules entry ni ngan seblah tangan,
mane lagi seblah?
tengah makan ha .ni tgh kat kedai makan.
seni menaip sambil makan.mmg thrill la nasik suap mmg aim lari la sbb mate ngadap laptop.
papepon, sebelah tgn mmg boleh.malaysia boleh!

sbenanye ak tgh makan ni.
makanan dah la panas2 lg , ak pon makan pantas2 la.
tapi selera ak terencat.
aku makan dalam keadaan xselesa, bukan sebab x bayar atau banyak bawang putih,
tapi sbb nun d sudut meja sana, dari td lgi, wujud dan duduk seorang pondan menongkat dagu elok je perhatikan aku mkan.
bajet aku x prasan la? area meja2 ni xde org, aku sorg je.
dah la ko meja depan2 aku je.
aku nk balas tengok balik pon lemah semangat aku bile kene senyum2 attack ni.

terus aku bwk klua laptop lalu menzhirkannye dlm sebuah entry. menaip buat2 serius.

mmg berat ke nk pegi pukul je ni main2 usha xtentu pasal ni.
tp ak srg lpar la, xde tenaga,lps makan kenyang mmg aku nk pegi pukul dia ni.

ok aku nak habiskn makan skrg. bai

5 comments:

OREOO said...

oh..
fulamak,taste seorang pndan ropenye bro nh..HAHAHAHA

a i D a k a N o said...

ye man? lalala~

Judiene said...

apsal ko tak kenyit mata?
sure suke jatuh terduduk pondan tuh
hahahahaaa!

aini said...

ahahhahahahah.....=p

Alynn Notnot said...

abg lokman kan hawt !

Disclaimer

All content provided on this blog is for leisure & informational purposes only. The owner of this blog makes no representations to any party he may be a part of, or guarentee the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. Contents are generally individual reflections of thought & stories of the blog.
Thanks for stopping by! you are alright.