Friday, August 21, 2009

romadon



niat pose bace ini


نويت صوم غد عن أداء فرض شهررمضان هذه السنة لله تعالى

Sahaja aku puasa esok hari menunaikan fardhu Ramadhan tahun ini kerana Allah Taala.

kalo takut2 terlupe niat le puase 1 bulan full hari2 ramadhan terus.



bile nak bukak bace doa nih


اللهم لك صمت وبك آمنت وعلى رزقك أفطرت برحمتك ياأرحم الراحمين.

Ya Tuhanku keranamu jua aku berpuasa dan denganmu aku beriman dan di atas rezekimu aku berbuka dengan belas kasihanmu Ya Allah yang amat mengasihani.


malam2 pegi terawikh, kenal2 tadarus..join2

n buat mende2 yg baik n kuatkan keimanan

insyaallah

*****

TAK SUSAH nak buat pahala ntah nape jahat gak yang nmpak ade banyak,niat akan perbuatan baik dengan seikhlas2 niat betul2 plan nak buat baik je dh boleh dapat ganjaran pahala , awal2 lg belum sempat buat lagi tu.

DAN NIKMAT TUHAN YANG MANAKAH YANG KAMU DUSTAKAN?

kalau dah buat BAIK harus la berlipat ganda pahale nye.

jangan buat jahat . jangan membazirrrrrrrrrr

same2 kite rebut reward Ramadhan

dan cari balik berkat,nur , the guilt...



selamat berpuase kawan2 semua :)


6 comments:

...sarah n... said...

memandangkan post kau mcm ni.

aku rasa berdosa selalu tuduh kau ponteng kelas sekarang.

sori.lepas ni tak kacau kau sudahhhh...

sharamli said...

slamat berpuasa jgk..

Suhaila S. said...

selamat puasa..
mitok maf byk2 dehh

lokman@keme said...

selamat berpose kpd sume :)

Anonymous said...

selamat berpuase pd awak juge

lokman@keme said...

awal juge:)

Disclaimer

All content provided on this blog is for leisure & informational purposes only. The owner of this blog makes no representations to any party he may be a part of, or guarentee the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. Contents are generally individual reflections of thought & stories of the blog.
Thanks for stopping by! you are alright.