Tuesday, February 23, 2010

heh3...(not a big deal, just another thing for me to be happy with:)

hye sume :) salam

dulu2 aku pernah jd prs. so mmg ngam le profesion prs ni *cewah* ngan brainwave aku.
kenape ngam?
ade la beberape attributes diri aku yg matching heh3..

dlm mrsm tu,ramai org cerite masalah2 dan rahsia mereka kat aku.
dan aku pon akan sembang la ape yg patut.
ade masalah2 yg mmg private tahap blushing..tp mereka2 ni (terutamanya yg prmpuan la) share ngan aku.
tq sume, aku kira ni satu kepercayaan ni.
bile dgr masalah2 ni sume aku siyes x terbeban, ak sonok sgt..hepy..sengih sorg2 dlm hati.
sbb aku kira org percayakan aku ntok simpan rahsia2 ni.
aku suke bile ade org percaye kn aku ^__^.

**retire dah kan**


retire pon brainwave n attributes still mcm dulu..malahan alive and kicking (mcm baby kick2 aktif dlm kandungan..peh anologi!)
yeah think too much,occasionally..
don't rule out any assumptions..
relate2..
testing2..check2 rock2 sikit..

tadaa
i am gifted
i can read the minds of people close to me.
my close friends.

i can predict body languages n behaviour..

it's a long time since i have any chance of practicing this gift seriously..
mmg dh ade bende2 yg dlm radar aku selama ni.
tp ni aku kire spesel sket laaa.lain sket aaa
but now i have.
skarang ni ade.

aku dah tau sesuatu.
secret.
aku seronok heh3...
mmg 'something' laa..
heh3...

heh3...


k salam

^______^

5 comments:

Ery Farieha said...

heh
amende la tu?
seronok benaaa :P

...sarah n... said...

kehadapan encik prs,

saya pun nak kongsi satu cerita.

tak tahu dah nak cerita dekat sapa sebab semua orang dah tahu cerita ni.

masalah saya adalah ptptn saya x cukup la.

nak duit encik boleh?

pecah kaca pecah jam, sudah baca harap bagi pinjam.

yang benar,
saya yang dalam dilema

Alynn Notnot said...

prs;
pemimpin rakan sebaya, or perosak rakan sebaya?

mase skola dulu ramai membe2 make a joke out of it.
keep it up abg lokman! :D

~roslinda~ said...

wahhh~apakah?
share~hee

opahcute('',) said...

apakah lokman...
nak thu................

Disclaimer

All content provided on this blog is for leisure & informational purposes only. The owner of this blog makes no representations to any party he may be a part of, or guarentee the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site. The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. Contents are generally individual reflections of thought & stories of the blog.
Thanks for stopping by! you are alright.